កំណត់ហេតុថ្នាក់ប្រវត្តិសាស្រ្ដខ្មែរ (ថ្ងៃទី ១៨)
- ខ្មោច/ខ្មាំង ក្នុងខ្លួន
- ជ័យជំនះមិនគ្រប់គ្រាន់ទេ (មានការអភិវឌ្ឍទេ?)
- ពាក្យ “ខ្មោច” សំដៅសេចក្ដីអាក្រក់
- មិនត្រូវប្រើចំពោះអ្នកមានគុណ
- ឲ្យតម្លៃអ្នកស្លាប់
- អុំទូក អកអំបុក សំពះព្រះខែ
- ទទួលទឹក
- នឹកគុណទឹក
- អបអរសាទរសមិទ្ធផល (តាំងតុ)
- នាគ => ទឹក
- សោមា => ព្រះចន្ទ
១) ហេតុអ្វីបានជា សម្ដេចព្រះសីហនុ សម្រេចព្រះទ័យបង្កើតសម្ព័ន្ធភាពដោយសម្ងាត់ជាមួយយៀកណាមខាងជើង? តើលក្ខខណ្ឌនៃសម្ព័ន្ធនោះមានផលប្រយោជន៍អ្វីខ្លះដល់ប្រទេសកម្ពុជា? (ទំព័រ ២២៩)
- ទ្រង់គិតថា យៀកណាមនឹងឈ្នះអាមេរិក
- ព្រះអង្គចង់រក្សាឯករាជ្យរបស់កម្ពុជា
- ទទួលស្គាល់ព្រំដែនកម្ពុជានិងមិនរំខានប្រជាជន
- ចៀសវាងការប៉ះទង្គិចគ្នារវាងកងទ័ពកម្ពុជា
- ព្រះអង្គជ្រាបថាសង្គ្រាមវៀតណាមនឹងចូលក្នុងទឹកដីខ្មែរ
- ប្រហែលចង់ឲ្យជួយគ្រប់គ្រងកុម្មុយនិស្តនៅខ្មែរ
- ខ្វះការគាំទ្រពីប្រជាជន
- អាមេរិកឈប់ផ្ដល់ជំនួយ
- សេដ្ឋកិច្ចធ្លាក់ចុះ
- បញ្ហាផ្ទៃក្នុង
- ការដាក់មីន ដើម្បីផ្ដាច់ស្បៀងនិងអាវុធពីពួក ប៉ុល ពត
- ចង់នៅក្រៅសង្គ្រាមយៀកណាម និងរក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយប្លុកកុម្មុយនិស្ត
- ផែនការបឋមរបស់ប្រទេសកុម្មុយនិស្ត ដើម្បីកាត់បន្ថយឥទ្ធិពលអាមេរិក និងកុំឲ្យមានមូលដ្ឋានទ័ពនៅកម្ពុជា
- សារព័ត៌មានល្អៀងទៅឆ្វេងនិយម (ធ្វើឲ្យអ្នកឆ្វេងនិយមកាន់តែច្រើន)
- អ្នកឆ្វេងនិយមដែលមកពីបារាំងជាប់ជាតំណាងរាស្ត្រ (១៩៦២)
- សម្ដេចសីហនុឈប់ទទួលជំនួយពីអាមេរិក ធ្វើឲ្យសេដ្ឋកិច្ច និងវិស័យយោធាធ្លាក់ចុះ (១៩៦៣)
- ការអត់ឱនឲ្យអ្នកឆ្វេងនិយម
- មានអំណាចលក្ខណៈផ្ដាច់ការ
- មិនអាចដោះស្រាយបញ្ហាសេដ្ឋកិច្ច បញ្ហាសង្គម និងពុករលួយ
- វៀតណាមមកកម្ពុជាកាន់តែច្រើន
- ការធ្វើទុក្ខអ្នកប្រឆាំង(អ្នកប្រជាធិបតេយ្យ)
- បញ្ហាសេដ្ឋកិច្ច
- វៀតណាមចូលមកកម្ពុជាកាន់តែច្រើន
- ប្រឆាំងនឹងគោលនយោបាយក្រៅប្រទេសរបស់សម្ដេចសីហនុ
- មានការគាំទ្រពីបស្ចិមប្រទេសនិងអាមេរិក
- ពួកកុម្មុយនិស្តមានឥទ្ធិពលកាន់តែខ្លាំង
- វ័យក្មេង មានចំណេះដឹង (ប្រហែលជាភាគច្រើនជាអ្នកបញ្ចប់ការសិក្សាពីបរទេស)
- ជឿថានឹងអាចគ្រប់គ្រងបញ្ញវន្តបានពេលធ្វើការក្នុងសភា
- បញ្ញវន្ត ព្រះសង្ឃ គ្រូបង្រៀន និងសិស្សវិទ្យាល័យ
- សង្គ្រាមវៀតណាមនឹងចូលដល់កម្ពុជា
- បើមិនព្រមឲ្យពួកគេចូលមកនឹងមានការប៉ះទង្គិចជាមួយទាហានខ្មែរ
- រើសយកសេរីឬកុម្មុយនិស្ត
សំណួរនិងចម្លើយក្នុងជំពូក ១២ រួមមាន៖
១) ក្នុងទស្សនៈរបស់របបកម្ពុជាប្រជាធិបតេយ្យ តើបុគ្គលប្រភេទណាជាមេរោគអាក្រក់ ហើយត្រូវកម្ទេចចោល? (ទំព័រ២៥៨)
- អ្នកវណ្ណៈកណ្ដាលនិងទាហានដែលធ្លាប់បម្រើ លន់ នល់
- អ្នកធ្លាប់ចូលរួមក្នុងចលនាកុម្មុយនិស្តវៀតណាម
- សមាជិកបក្សជាន់ខ្ពស់ មេបញ្ជាការយោធា មន្ត្រីនៅភូមិភាគបូព៌ា
- ការជម្លៀសប្រជាជនចេញពីទីក្រុងនិងទីប្រជុំជន
- សម្លាប់ខ្មាំងបដិវត្តន៍ដែលជាទាហានឬអ្នកចេះដឹងភ្លាមៗ (ប្រហែល ១សែននាក់)
- ការបាញ់សម្លាប់មិនរើសមុខ ផ្សឹកព្រះសង្ឃ
- អាទិភាពសេដ្ឋកិច្ច គឺការផលិតស្រូវ
- កម្ពុជានឹងចាញ់សង្គ្រាម
- វៀតណាមមានជំនួយពីសូវៀត
- ខ្វះសម្ភារៈធ្វើកសិកម្ម (ខេត្តដែលទើបក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ ប៉ុល ពត)
- ការខ្វែងគំនិតគ្នាក្នុងជួរថ្នាក់ដឹកនាំនិងកត្តាខាងក្រៅ
- ជីវភាពលំបាកនៅគ្រប់ទីកន្លែង
- ការវាយបែករបស់កងទ័ពវៀតណាមប្រមាណ ១សែននាក់
- សម្ព័ន្ធភាពរវាងកម្ពុជាប្រជាធិបតេយ្យនិងប៉េកាំង
- បង្ខំឲ្យធ្វើស្រែយ៉ាងដំណំ (ពិបាកសម្រាប់អ្នកមិនធ្លាប់បញ្ចេញពលកម្ម)
- ត្រូវរឹតបន្តឹងជាងពលរដ្ឋដទៃ
- ការដួលរលំនៃសាធារណរដ្ឋខ្មែរ
- ជ័យជំនះរបស់ខ្មែរក្រហម
- បញ្ញវន្តដែលចង់បង្កើតរបបមួយថ្មី
- បំបាត់ការមើលងាយពីអ្នកទីក្រុង
១) ក្រោយពេលវៀតណាមដកកងទ័ព តើការតម្រូវអោយឈប់ដាក់កំហិតទៅលើអចលនទ្រព្យ មានលទ្ធផលដូចម្ដេច? (ទំព័រ ២៧៧)
- មានការរីកចម្រើន
- ការស្ដារនិងការសាងសង់ផ្ទះឡើងវិញ
- មានការជួញដូរឡើងវិញ
- មានការគាំទ្រពីមហាអំណាច (អាមេរិកនិងចិនជាដើម)
- អាសនៈនៅអង្គការសហប្រជាជាតិ
- ថៃផ្ដល់សំលៀកបំពាក់ ស្បៀង ចិនផ្ដល់អាវុធ
- វៀតណាមមិនបានដកទ័ពចេញពីកម្ពុជាពេលឈ្នះ
- ការរៀបចំរដ្ឋាភិបាលប្រជាមានិតមួយតាមវៀតណាម
- ការផ្ដល់ជំនួយ
- រដ្ឋាភិបាលភ្នំពេញស្ថិតក្រោមឥទ្ធិពលវៀតណាម
- សេរីភាពសារព័ត៌មាន
- ការបណ្ដុះបណ្ដាលបុគ្គលិកសិទ្ធិមនុស្ស ( ដោះស្រាយបញ្ហាពាក្យបណ្ដឹង)
- ការត្រឡប់មកវិញយ៉ាងសុខសាន្តរបស់ជនភៀសខ្លួនខ្មែរ (៣សែននាក់)
- ការរៀបចំការបោះឆ្នោត (កក្កដា ១៩៩៣)
- ផ្លាស់ប្ដូរភ្លេងជាតិ
- ធ្វើវិសោធនកម្មរដ្ឋធម្មនុញ្ញ (យកព្រះពុទ្ធសាសនាជាសាសនារបស់រដ្ឋ)
- លុបចោលច្បាប់ដែលឲ្យតែបុរសខ្មែរចាប់ពី៥០ឆ្នាំសាងផ្នួសបាន
- ការអាចផ្ទេរកម្មសិទ្ធិដីធ្លីបាន
- សិទ្ធិទិញនិងលក់អចលនទ្រព្យ
- លុបចោលទោសប្រហារជីវិត
- តុលា ១៩៩១
- បង្រួបបង្រួមភាគីទាំង៤
- បង្កើតរដ្ឋាភិបាលបណ្ដោះអាសន្នមួយនៅភ្នំពេញ
- ដកអាវុធពីគ្រប់ភាគី (មិនបានសម្រេច)
- ខ្មែរអាចដឹកនាំប្រទេសខ្លួនឯងបាន
- ជំនួយសូវៀតត្រូវកាត់បន្ថយ
- គំរូនៃការដកកងទ័ពចេញពីសូវៀត
- រដ្ឋកម្ពុជាចាញ់ការបោះឆ្នោត (មិនទទួលស្គាល់លទ្ធផល)
- បង្កើតនាយករដ្ឋមន្ត្រីពីរ
- ពីរ-បីឆ្នាំបន្ទាប់ពីការបោះឆ្នោត គណបក្សរាជាធិបតេយ្យចាប់ផ្ដើមបាត់បង់សេរីភាព
- ការឡើងសោយរាជ្យរបស់សម្តេច សីហនុ (គ្មានអំណាចនយោបាយ)
COMMENTS